Наші вчителі

Педагогічний колектив – це творча співдружність однодумців, в якій кожен робить свій індивідуальний внесок у колективну творчість, кожен збагачується духовно завдяки творчості колективу, і в той же час духовно збагачує своїх товаришів.
В.О. Сухомлинський вважав педагогічний колектив спадкоємцем та хранителем духовних цінностей, який живе вічно – стільки, скільки живе школа. Він називав його колективом однодумців, об’єднаних єдиною педагогічною ідеєю. Педагогічна ідея, писав він, – це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в шкільному житті – колективна дослідницька робота.

Кадровий склад педагогічного колективу: директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог, педагог-організатор, учитель початкових класів та заступник директора з виховної роботи, 4 вчителя початкових класів, асистент учителя, вихователь групи продовженого дня, 2 вчителя української мови та літератури, учитель англійської мови, 2 вчителя історії, учитель математики, учитель математики та фізики, учитель географії та біології, учитель фізичної культури.

Методична проблема над якою спільно працюють педагоги школи: "Формування особистості учня та підготовка його до життя в сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність учителя".
Методична проблема над якою спільно працюють класні керівники школи: "Виховання свідомого громадянина й патріота незалежної України".
Методична проблема над якою спільно працюють учителі предметів суспільного циклу: "Формування громадянської активності та патріотизму в умовах модернізації загальної середньої освіти".
Методична проблема над якою спільно працюють учителі предметів гуманітарного циклу: "Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно зорієнтованого навчання і виховання".
Методична проблема над якою спільно працюють учителі предметів природничо-математичного циклу: "Впровадження інтерактивних методів навчання через здійснення зворотнього зв'язку учнями на всіх етапах навчання".
Методична проблема над якою спільно працюють учителі початкових класів: "Засоби формування пізнавальної активності школярів - важливий фактор оптимізації навчання і виховання".

Кiлькiсть переглядiв: 456